29 december 2010

Idag är det den 29 december vilket betyder att min lillebror Mark fyller år imorgon. Köpte en present till honom när Lina och jag var i Stockholm idag. Vad det är får ni veta imorgon eftersom han ibland läser bloggen. Förutom Marks present köpte jag tre tröjor, ett par skor, ett vitt bas linne och en klänning som jag letade efter i tre olika butiker innan jag hittade den i rätt färg. Jag är särskilt nöjd med klänningen som är super snygg!
När jag kom hem red jag en sväng på volten med Toppa och hoppade några skutt på ett litet räcke. Det gick jätte bra! Det känns verkligen som om hon börjar fatta vad det handlar om, hon sköter sig själv fram till hindrena. När lina hade åkt gick jag ut och red Kompa, jag ville inte rida på volten så det blev en kort runda i mörker.
Irma

Min söta lillebror som inte är så liten längre, han fyller 15 imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0