Annan dagen

Hej hallå!
Hoppas ni sovit bra. Det har jag gjort, vaknade lite halft i morse av att Emma ringde mig. Nästan bra att jag kom upp då vid halv 11 och inte sov för länge. Nu på morgonen har jag myst med min kisse och kollat på TV. Nyss såg jag det bästa ur Lilla Kyckligen, hahah. Ibland är det så kul att kolla på barn filmer. Igår kollade jag på halva Hitta Nemo.
Nu däremot sitter jag och lyssnar på en underbar låt och ska skriva ut lite bilder tror jag. Ska nog skriva ut en som jag gjorde i photoshop igår från scratch. Blev faktiskt riktigt nöjd med det, resultat är här nedanför!
Om en stund ska jag väl ta och klä på mig och åka ut till stallet och rida min lilla ponny och umgås med Irma innan vi drar på bio. Men innan jag åker nån stans så måste jag hitta min plånbok! Jag vet nämligen inte vad jag har gjort av den..

Jag älskar att hålla på i photoshop och igår satt jag en stund med den här bilden och gjorde helt själv :)
Linaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0