Mitt 2010!

Jag tänkte ta och resumera mitt 2010. Ni som läser har bara fått vara med i ca 2månader men nu ska jag dra hela mitt 2010!

Januari
Inledde det nya året med en av mina närmasta vänner Sofia. Jag var otroligt mycket med min föredetta klass, vi gick på bio, hade våra fantastiska filmkvällar och mös. Färgade håret under denna månad! Brunt. Lyssnade jätte mycket på musik av olika slag och fick nya favoriter. Red en del också hah! Fick min älskade iPhone, lekte en del med den. Första galorna för året var i gång och jag satt uppe hela nätterna och sov i skolan! Hade otroliga problem som ja nu skrattar lite åt. Rudy var pigg och glad hela månaden! Fick reda på att Breaking Dawn skulle göras till film!
Februari
Min månad! Fyllde år den 10. Då fick jag ett par RayBan Wayfarer, pengar biopresentkort osv. Var mycket med Kristina och vi hade våra planer men som inte gick igenom.. Första Nationella Proven, uh va nervös jag var. Såg The Valentines Day på premiären. De släpptes en drös med bilder från Eclipse på alla hjärtans dag så jag var en aningens glad!  Fick reda på att Eclipse trailern skulle släppas i mars. Mer galor att titta på och min Robsten värld växte. Plus otroligt mycket i skolan. Rudy var även här pigg och glad och tränade även för vår tyske tränare. Färgade håret svart.
Mars
SPORTLOV! Wohoo. Var mycket med Irma. Gick på bio endel också haha. Klippte håret själv. Det blev lugg + lite rockigt ruffs, jäävligt coolt! Oscar Galan med Kristen och Taylor som presentatörer. Den 10, 10sekunders teaser från Eclipse trialern= OMG moment haha! Den 11, Eclipse trailer= OMG momenetx100000. Tyckte Sverige ska ha WallMart. New Moon släpptes på DVD den 20 och firade dagen efter 100dagar till Eclipse. Eclipse poster släpptes. Jag var helt otroligt glad hah. Tränade för vår tyske tränare med Rudy som var stark och lite små jobbig. Läste ut Eclipse ibörjan av månaden och började läsa den igen i slutet av månaden!
April
Gick på ett april skämt om att Rob,Kristen och Taylor skulle komma till Sverige haha! Tävlade med sisådär resultat. Den tiden då hon var ett monster på tävling + att jag var ett nervvrak. Glömde att andas och sånt.. Bokade en Thailands resa med mamma. Kristen Stewart fyllde 20 den 9April! hurraa! Maskerad med klassen, underbart kul! Terräng tränade Rudy vilket var super super kul! Fick reda på att Bill Condon skulle regissera Breaking Dawn! Andra Eclipse grejer hände även denna månad. Läste även ut Eclipse & Breaking Dawn. Valborg= arbete med klassen. AWESOME!
Maj
Var med Irma på tävling. Eclipse Eclipse Eclipse osv. Rudy var lite svullen men det blev bra! Boken biljetter till Muse konsert med fick senare in på månaden reda på att de ställde in konserten.. Jätte mycket Eclipse intervjuer och annat relaterat. Robert Pattinson fyllde 24år den 13!  Tävlade på Roo med en 2:a placering i LC. Var överlycklig. Muse släppte ny låt. Den 24 åkte jag till ITALIEN på klass resa i en vecka. Bästa veckan någonsin! Fick reda på att Kristen och Taylor skulle komma till Sverige den 21 Juni, men då är jag i Thailand = Sad face.
Juni
Var så otroligt lycklig, en super resa och allt var så bra! MTV Movie Awards var en super hitt! Chattade med fans och hade det sjukt kul. Hade avslutnings bal vilket var grymt grymt kul! Sen.. Avslutning, tårar som rann och rann. Det var hemskt. Sommarlovet började och jag drog iväg till Thailand i 2veckor. 2 veckor som var mysiga. Missade dock Eclipse premiären med 1 dag men jag överlevde.
Juli
Såg Eclipse det första jag gjorde när jag kom hem från Thailand, vilket underbart moment!  Såg den 5gånger under 7dagar. Träffade goa männiksor från min gammla klass, tränade för AK med Rudy. Rammlade med moppen och kunde inte rida på 1vecka. Var annars i stallet hela tiden. Var i Dalarna och jobbade med pappa och känade pengar. Gick på bio 6gånger under denna månad tror jag.
Augusti
Hjälpte till på ridläger med Irma. Lärde känna världens bästa Emma denna månad. Var i Stockholm hos Carro. Såg Eclipse 2gånger till. Var deppig för det var 1år sen min älskade vän Erik dog i drunknings olycka..  Träningsläger för lagen, sjukt kul! 16 Augusti var det mammas födelsedag och även ROBSTEN HAPPY DAY! Det släpptes lite kissing pictuures.. Herregud vilken dag det var. Var överlycklig. Färgade håret, tävlade och jaa. Den 23, började skolan!
September
Hopptränade för AK. Hjälpte till på ponny utställning och var själv med i en Drop In klass. Allsvenskan drog igång. Det gick så sjukt braa till jag tappade hästen och ramlade av.. Rudy var även halt, svullen och konstig en vecka. Startade min första LB med henne, 4fel i grunomgången. Tävlade ännu mer med pet.. Denna månad var det även mycket Robsten videos som jag började kolla på!
Oktober
Började omgås mycket med Matilda. Sov hos Irma en del haha. Skolan flöt på braa. Startade min första dressyr klass någonsin på KM. Det gick helt okej, eller ja vann faktiskt hah! Umgicks mer med Irma och Emma. Ännu mer Robsten madness bröt över mig. Är verkligen totalt fast i dem. Rudy var glad och pigg och började buusa mer med mig! Första snön kom.
November
En tråkig månad, eller ja inte direkt. Skolan kändes lätt men saknade min gammla klass allt för mycket ibland. Startade min 3:de LB med Rudy och blev placerad. En underbar känsla att veta att hon kan. Bloggen öppnades ordentligt i November också. Tävlade ännu mer. Den bästa rundan jag gjort med Rudy i LC förutom nedslaget och sen utesluten i LB. Men så var det. Breaking Dawn inspelningarna började och det kom ut en drös med bilder. Helt sjukt vad det var underbart!
December
Tävlade även här, det var kallt och eländigt. Bra gick det inte heller. Eclipse släpptes på DVD och jag hamnade än en gång i min Robsten bubbla. Gjorde mycket i skolan och blev så otroligt trött på mycket och ville inget. Det blev kallt ute och sen blev det äntligen lov. Sovit sovit sovit, ridit barbacka större delen av december. Rudy fick vila i 2 veckor. Hade en super mysig julafton och nu väntar ett mysigt nyår och massvis med förväntningar inför 2011! Thailand, massvis med tävlingar, träningar, BREAKING DAWN del 1 på bio!!! och såklart världens bästa GrytaGirls!

Just nu känner jag mig så här efter att ha skrivit allt detta. HAHA! Ha ett super kväll nu alla coola som sitter där ute, för det ska Gryta Girlsen haaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0