Bioo!

För en stund sen kom jag hem från att ha sett The Social Network, ni vet filmen om Facebook? Men i alla fall. GRYM film! Den var verkligen grymt grymt bra. + att det fanns något att vila ögon på ibland hehe. Andrew Garfield har en av rollerna. Har sätt han i något annat men gud va han är snygg! Haha. Ja sån är jag bara så ni vet ;)  Jag rekomenderar er att se filmen, för den var verkligen super! Nu sitter jag och lyssnar på.. Enrique Iglesias? jag menar jag måste verkligen vara sjuk eller nått.. För han lyssnar jag aldrig på annars. Ajja man har väl sina dagar antar jag! I morgon är det julrea ute i shoppen i stallet. Ska ta med mig mamma och flörta lite heh! Nejmen nu ska jag fortsätta med det jag gör vilket är inget! Ha en trevlig natt allesammans!
Linaa


Lina har en nyy crush igen.. Han påminner lite om Xavier Samuel.. snyyggg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0