Dagens

Dagen började tidig med att baka tårta till Mark för att sedan vecka honom och ge honom hans presenter. Han fick två tröjor av mig, en HTC Legend mobil av mamma och pappa och långkalsonger av mormor. Liter senare gick jag ut i stallet och longerade Gallan, det gick jätte bra! Han är väldig lätt att longera och han jobbar på bra, jag satte på en inspänning efter en stund. Sen tog jag ut Kompa på en tur i skogen, jag red en lite längre runda än vad jag brukar, jag tänkte börja länga rid passen lite nu när hon orkar mer. Efter lunchen tog jag en sväng på Toppa även det gick jätte bra! Nu ska jag kolla om det går nått bra på tv, jag kanske skriver mer senare.
Irma

Vad tycks om tårtan jag bakade? den var jätte god!

Kommentarer
Postat av: Mirah

Smakade kanon!

2010-12-31 @ 12:46:27
URL: http://mochu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0