dagens ridning

SuperStone

började med en promenad ner till skogstorp ( en lång lång grusväg ) som uppvärmning utan inspänningar och bara med träns. Sen när vi komtioll volten började jag lkösgöra honom med hjälp av bara smått spändaoinspänningar . Idag var han på bus humör så det första han gjorde var att fatta galopp och bovcka, hjihi bus-sten! Spännde upp honom efter ett tag och han jobbade jättefint i slutet!


ser ni snön på bilden? har aldrig fått sdnö att fastna på bild men nu snöade de som bara den!

Belmondo

Blev ett litet dressyr pass på volten där vi jobbade fattningar från trav, skritt sen halt! Denna ponny är så underbar! Tränade byten i båda varv och lösgjorde honom bara lite smått, det ärså kallt och tråkigt attrida nu när de är snöstorm ute.. Red iallafall i 30-40 minuter, honom vill jag gärna rida igen!


hahah så ful i sin tjockaoch otvättade björnispäls.men ack så underbar :')

får see om jag verkligen harlust att pallram9ig ut igen och ta mig an musse.. annars blir de plugg för mig tills nästa buss går ( 17-tiden..)


Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Har ni också snöstorm!!



SV; Hmm dte lär snyggt =D

2010-12-16 @ 12:40:23
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

SV2: Hmm ridhus skulle sitta fint nu!!

2010-12-16 @ 12:42:17
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0