Godmorgon!

Jag hade tänkt gå upp kl 7 imorse men så blev det inte riktig... Jag stängde av väckar klockan och gick i stället upp kl 8. Jag kom precis in efter att ha ridit Komplett, det gick super det blev skritt ner på skogstorps vägen och lite galopp på "Janmyren" som är våran galopp åker. Hon var jätte pigg som vanligt och taktade hela vägen hem, älskar den ponnyn! Nu ska jag äta lite frukost (tomtegröt! mums!)och sen ska jag gå ut i stallet igen och rida Toppa, Musse och skritta lite på Garlic och om jag hinner ska jag rida Sten eller så släpper jag honom en stund på volten.
Det var allt just nu, nu ska jag gå och äta frukost. See you soon!!
Irma


Skön bild på Emma och Johanna... Grattis till Johanna som fyllde 18 år i veckan!! Synd att jag inte kunde vara med och fira dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0