Everything is great!

Hejhej!
Här sitter jag med en ansiktsmask på och ska snart börja fixa mig inför skolan! Ibland är måndagar väldigt sköna, speciellt när man låg och läste hela natten.. Hehe. Men gud vad boken var bra. Är alldeles salig! Som när jag hade läst Eclipse typ!  Börjar precis som vanligt 13.00 idag och efter skolan ska jag åka ut och rida. Egentligen brukar mamma göra det men idag ville jag så gärna och hon förstod mig. Så idag ska jag ut och busa med min lilla ponny. Ska börja trava henne lite idag tror jag. Annars är allt på topp nu. Känns skönt att känna så nu när lovet snart drar igång.
Ha en bra dag så hörs vi ikväll!
Linaa

Den där dagen då alls gick väldigt väldigt bra. Älskade lilla ponny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0