hej! hej då...

Hej! Jag är inne en snabbis och har fikat lite med mamma och pappa, det blev te och världes godaste godis, after8!! Jag ska ut igen och fortsätta rida och mocka. Jag har ridit Musse en sväng på Janmyren och han gick super! Han var ganska pigg och stutsade lite i början men lungnade ner sig ganska snabbt. Jag galopperade runt lite på en volt och han skötte sig jätte bra. Nu ska jag springa ut och rida Kompla en sväng, förhoppningsvis sköter hon sig lika bra som hon gjorde igår.
Hej då!
Irma


En liten del av Janmyren där vi rider i storsätt varje dag på vintern




Jag fattar inte att Emma inte kan tycka om våra stallkatter, de är ju jättesöta! Här är Skorpan och Knoll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0