Hemmelihemma!

Jag blev hemma idag då jag inte orkade åka till skolan och min mamma förstod mig så hon sa att jag skulle stanna hemma. Jag ska nu äta lite tror jag och sedan jobba lite med skolarbete. Just nu ligger min lille kisse Emmett brevid mig och sover, han är så otroligt söt. Mamma får åka ut till Rudy idag för jag hinner inte åka idag. Så hon skulle rida henne en snabbis då jag inte vill att hon ska gå hårt idag eller i morgon. Jag har suttit och kollat på hästannonser en stund nu.. Hittade då en 3årigt sto från Holland som jag föll för direkt.. Illa då jag inte ska köpa storhäst förens om 2år. Haha menmen man kan ju i alla fall kolla!

Jag menar han är ju världens sötaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0