Julklappsmys

idag har trion haft julklapps myssss! Vi kom på att det här är nog sista dagen innan jul som vi alla tre kommer att kunna ses och rida / fixa i stalelt tillsammans. Fredag till söndag ska jag själv jobba, sen är de skolavslutning på tisdag och ännu mera jobb onsdag torsdag. Efter det på söndagen eller måndagen kommer jag komma upp till stallet igen..känns som en evighet!                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Men nu är jag här och Det hade gått jättebra hos tandläkaren för Stene! :) De slipade ner hans vassa tänder längst bak i tandraaden och nämnde även att han har en liten gnutta ''överbett'' , vilket kan ge tryck mot sidorna. Lite svullen i vänster ''kind'' och det är nog pga hans engelska nosgrimma . Så därför ska jag byta och köpa ett snyggt pullar träns! Har alltid velat haft en häst med pullar, men inte haft någon användning för det tills nu. Tycker det är skitsnyggt!
Emma


¨
har på shuffle bland min musik och då kom den här, gaah vad jag älskade den förr.. If you're the one for me like gravity, I'll be your hero..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0