Just say I do

Dagens ridpass
Longerade henne först med gummisnodd. Har tänkt att göra det lite smått för att börja bygga upp ryggmusklerna igen. Efter ha gjort det en stund så hoppade jag upp i sadeln. Hon var inte direkt så samarbetsvillig då men mot slutet av passet gick hon fint och sökte sig nedåt. Då nöjde jag mig och skrittade av.
Vill ta det lite lugnt nu i början innan hon är helt på ala fötter igen efter vilan!

Hade andra delen av släkten här idag. Fick lite pengar av dem. Hade et jätte mysigt med små kusiner och farmor och faster. I kväll ska jag nog skriva ut lite bilder och börja tänka på mitt collage jag ska göra och sätta upp på väggen här hemma. Har en idee måste bara skissa lite på den :)

Jag älskar Robsten videos!
Irma och Emma blir nog lite glada när jag säger att det här är Glee's version av "Marry You" - Bruno Mars :)
Linaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0