lucia

Nu är jag nästan äntligen klar med uppsatsen om regnskogen. Har pyttelite att tillägga på diskussionen och sedan är den finito! Verkligen super skönt att känna att detta är det sista jag gör för i år i skolan.
Igåt var jag ju somsagt hemma hos Irma. Vi hade det super som vanligt. Med Irma och Tilda är det alltid kul. Skolan var helt okej idag, kändes som om jag inte direkt gjorde så mycket om jag säger så haha. I morgon ska jag åka in till Täby med Irma, om hon ville följa med. Köpa julklappar åt familjen och sånt. menmen, nu ska jag skriva klart det sista så jag kan komma i säng tidigt ikväll. Inte för att jag tror att jag kommer göra det men ändå! Måste också säga att det här är första gångern på 10år som jag inte medverkar i ett lucia tåg. Har ni någon aning om hur konstigt det känns?? Jag är så sugen på att gå runt och sjunga lucia sånger och stå och uppträda på scen som jag gjort de senaste 3åren.
Linaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0