Morgondagen, paniiiik!

imorrn är verkligen en PANIIIK dag för mig.. Börjar med att jag ska till Karolinska Sjukjhuset på återbesök med min arm som jag bröt för 2 år sen. Sen efter det måste jag snabba mig till skolan för att göra Nationellt i matte del II, det börjar klockan 09:00 och insläppningstiden stänger 09:30.. PANIK!

Och under tiden jag gör nationella i matte så ska Sten till hästtandläkaren i Uppsala! Jag som var supertaggad på att åka med sen krockar det med nationella i maattee.. suck! :( Imorgon eftermiddag ska vi GrytaGirls ha jul-fika, cilket innebär julklappar och bara myys! Lina kanske sover kvar också så vi kan se på n¨ån julfilm :) hihi!

puss/ EMMAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0