Myys i Gryta!

Just nu sitter , eller rättare sagt ligger hehe , Jag Irma & Matilda i Irmas rum! Vi har precis kommit in ifrån stallet där Irma & Matilda varit ute och skrittat Komplett & Musse och jag mockade iordning Stens box! Idag bytte även Sten plats i stallet för han har en tendens att bli helt till sig när det kommer till att folkj ska hålla på med höet i hö-rummet. ( mitt emot Stens box ) . Så nu står han längst ned i stallet med de andra privat hästarna! Hoppas att Irma ska flytta ned Garlic dit sen också, då skulle de bli skitkul hahaa! :D
Irma travade för första gången sen Kompans skada idag, och det gick jättebra! Hon kändes lugn och fin , inte alls hetsig och takt-ig som hon brukar! Superkul, hoppas att allt framåt kommer gå bra med igång-sättningen av henne!
Jag & Sten tog ett lugnt barbacka-pass på volten där ajg även fick prova att rida Lina's babyyyy Rudy! mysigt att pulsa runt i snö drivorna nu hehe :) Men nu ska vi lägga oss och kolla poå Glee, sen ska ajg ut och kvällsfodra..
Emmaa
Irma & Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0