Negatiiiiiv.

Jag är trött och känner att jag verkligen inte orkar mer! Skolan var seg jag har ingen lust alls! Vi åkte till Sthlm gick på museum i 2 timmar knapt sen åkte vi tillbaka till jobbiga och hemska Norrtälje.. Sen satt vi på helvetes bussen i 40minuter dock var resan kul när man har världens bästa tjejer där. Sedan red jag och idag gick det helt okej, as usally så red jag barbacka för jag är förfärligt lat. Arn hade vi stallmöte och sedan drog jag hem och nu ligger jag här och orkar absolut inget. Jag vill sova men ändå inte. Jag orkar absolut inte gå till skolan det känns som jg har alldeles för mycket att göra fast det har jag inte.. Jag vill flytta långt här ifrån skit Norrtälje och bara börja om nån annan stans. Orkar inte med det här sättet längre.. Uush vad jag är negativ till allt men jag känner att det inte finna nån mening med att försöka när jag ändå inte alltid vill.... Linaa Ledsen för allt negativt men jag behövde skriva av mig hehe.. Fattar inte hur jag orkade skriva detta på min iphone.?

Kommentarer
Postat av: Vickan

Men Lina då?! Är allt verkligen som det ska???

2010-12-02 @ 16:53:20
URL: http://hastshopen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0