plugg-time!

distansar ju 2 dagar i veckan och idag är en sån dag. Kom från stallet för en halvtimme sen och har nyss käkat lunch så nu ska jag rå-plugga. Har cirka 30 frågor om världskrigen ( första & andra ) som jag ska besvara, vi ska ha prov på fredag..och eftersom det är Klas så kommer alla frågor säkert dyka upp..

 

Imorse longerade jag Stone med inspänningar och han gick jättefint! Longerade cirka 40-45 minuter då att han fick jobba och tillomed blev lite svettig, de är bara bra för honom nu. Imorgon ska jag göra samma sak sen på torsdag ska jag upp i sadeln och rida lektion för Anna. Ska bli kul att se hur han kommer att vara nu efter några dagars jobb ifrån marken.

 

Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0