Seg dag!

Irma är så duktig och bloggar på!
Idag har inte jag gjort något bra över huvudtaget haha! Har bara legat hemma i soffan och segat hela dagen lång. Men ibland så behöver man faktiskt det. Var nyss ute i stallet och mockade och fixade höpåsar. Har nu bestämt mig för att ställa av Rudy i 2veckor framöver. Hon har gått mycket och hårt hela hösten och känner att hon är värd en liten vinter vila. Då kan jag satsa på skolan de sista 2veckorna innan det blir lov. Ikväll börjar det en ny säsong av Bones på TV3, det har jag längtat efter. I morgon är jag även ledig från skolan, riktigt skönt! Ska ta itu med en uppsatts och såklart se på Eclipse!

Linaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0