sommar tack!!

Nu börjar jag bli trött på snön! Jag älskar när solen skiner och man kan rida ut och galoppera på åkrarna men när det är mulet, snöar och blåser som tusan längtar man tillbaka till sommaren! Det blir nog ingen ridning för mig idag, jag orkar inte i det här vädret. så istället så ska jag förbereda lite inför julen genom att baka! Ett litet tips bara: baka aldrig med svarta jeans på dig! Jag gjorde det igår och vi kan säga att de inte var så svarta efteråt.
Irma

längtar tills jag kan komma igång och träna terräng igen..
och tills det kommer nya föl till gården
Vem kan säga att man inte längtar tills sommaren när man ser den här bilden!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är inte ensam om o längta efter sommaren. ;)

Varmt, o sol som piggar upp en.

Underbart. :)



Även om vintern är mysig på sitt sätt också såklart.

Men solen ger en mer energi.

på vintern är man så trött jämt, och de är så mörkt.

2010-12-19 @ 16:21:20
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0