Stallet + ridningen

Idag red jag äntligen min lilla prinsessa som idag var ett litet busfrö. Men gud vad hon är underbar, så otroligt mycket kärlek till denna lilla eller ja stora ponny. HON ÄR BÄST!
Pysslade först med henne eftersom jag inte har gjort det på evigheter. Hon är så mysig och otroligt söt. Speciellt när hon får godis av en, då blir man verkligen populär. Hon står där med stora ögon, öronen framåt och kollar på en kärleksfullt, åååh man smälter ju lite när hon ser på en sådär. Min lilla sötnos.. Red sen ut barbacka och ja det var faart i henne.. Jag hade tänkt att bara skritta henne idag men det blev lite travsteg från hennes sida, hon va verkligen taggad. När jag gjorde halt började hon gå omkring och tog jag lite i henne och la sen på skänkeln började hon resa sig och ibland hoppa rakt fram när hon var påväg ner. Så himla söt ponny. Ska skritta i morgon och på söndag också så får mamma kanske trava henne lite på måndag. När jag hade ridit klart så pysslade jag lite mer, mysigt!
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. Ska inte bli försent ikväll för ska upp rätt tidigt i morgon.
Pussar Linaa

Bild från förra vintern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0