Svar + House & Morgondagen

Svar till sofie om ''det finns inga dåliga bett, bara dåliga ryttare'':
Jag red min häst på pessoa ett tag och böt för 1½månad sen till vanligt tränsbett och hon lyssnar bättre nu. Nu rider jag på vanligt tränsbett på volten och med pessoa ute för att hon är stark och jag tycker hon går bra när jag böt bett. Säger bara som sagt jag vet vad jag gör och alla hästar är olika.

Såg nyss ett avsnitt av House med min gulliga bror. Verkligen en bra serie. I morgon kommer en av mina kusiner hit och hans pappa så ska vi ut och hugga julgran! Sen blir det stallet för min del. Ska skritta ut på Rudy och kanske får sällskap av Irma. Har även insläpp i morgon så kommer hem nån gån runt 7 halv 8 kanske.
Ha det bäst!
Linaa

Kommentarer
Postat av: s

sv: BRA!!! :D

Postat av: s

ovan, jag skrev fel :p

2010-12-18 @ 10:09:29
URL: http://simplyythebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0