Total freakout!

Nu måste jag egentligen gå och sova men vet ni vad?.. Jag har just sett kommentarspåret med Rob och Kristen och jag lever just nu på höjden av freaking lycka!! Vill bara skrika ut hur mycket jag älskar och avgudar dessa människor. Jag menar Kristen är den grymmaste och vackraste kvinna på denna jord. Sen Rob.. Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde nu på länge. Hans kommentarer är PIRCELESS! Jag är verkligen kääär. Han är så perfekt osv osv.. Heheh! Ni som har möjligheten att se kommentarspåret med dessa underbara personer så tveka inte, så jääävla roliga.
Robsten in my heart!

Ursäktar mig för denna totala damp attack jag just skrev ner. Var bara tvungen att skriva av mig så jag slapp skrika rakt ut när mamma och pappa sover. Påtal om sova. Det måste jag göra nu annars kommer jag inte orka i morgon när jag drar iväg till Gustavsberg! Ha det braa!
Linaa som äälskar The Twilight Saga så grymt mycket...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0