Trötter

Nu är det dags för mig att sova men först ska jag skriva ett snabbt inlägg. Idag har jag ridit Musse och Toppa, Toppa skötte sig jätte bra! jag red ut med mamma och Mirah. Toppa skötte sig super Cormack därimot hade lite damp och skenade hem det slutade med att Mirah som red barback ramlade av i snön och fick hjärnskakning och Cormack sprang hem själv dock är båda okej nu. Imorgon åker jag till skolan för att göra ett prov och efter det åker jag till Tilda, jag kanske får låna hennes dator annars skriver jag på Tisdag. Ha det bäst!!!


Irma

Emma och Johanna på Intuz i somras

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh va mysig bild!! :) allt bra mer er?

2010-12-06 @ 20:48:34
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0