Uppsatts skrivande..

Hejsan allihoppa!
Idag så var Irma super duper snäll och sa att hon kunde mocka åt mig. Så jag kom hem efter 15, även fast vi slutade 12.10 hhaha! Ajja, nu sitter jag och skriver en uppsatts om regnskogen, roligt va? Nej verkligen inte.. Men skolan är ju som sagt viktig så det är bara för mig att skriva och skriva så jag blir klar med denna tills på tisdag, alltså om en vecka. Dock är jag en sån person som inte kan sitta och skriva ett skolarbete konstant i 3 timmar.. Jag hittar alltid på nått annat att göra.. Så kan det vara ibland. Ska väl fortsätta skriva mer nu!
Linaa

kuul cheeyy vars lillfinger ser CP ut! haha

Diggar ni ringen eller?? Edward typ liksom ställde en lite fråga ;)


Kommentarer
Postat av: Abdullahikaroline

Great Site thanks

2011-02-01 @ 15:25:35
URL: http://abdullahikaroline.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0