Presenter

Jag hoppas att alla hade en jätte mysig julafton!
Min var super och jag fick fina saker som jag önskat mig men även inte önskat mig. Här kommer lite bilder på vad jag fick!

En klänning från min moster & en tröja från min älskade bror

En fotoskriver från mamma och pappa + fotopapper. Denna kan skriva ut A3! :D

Boken Water For Elephants från mormor!

Muse's live dvd! från eva, danne, emelia & jakob

Lite money från mormor och bio presentkort från eva & danne

sist men inte minst, ett Glen Gordon schabrak från mamma och pappa!
Jag fick även agera som tomte! eller en tomte nissa som min lilla kusin sa att det var som kom med julklapparna!
När som helst så kommer fler släktingar hit så då får jag lite mer saker:)
Linaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0