Varma ridhandskar

Jag måste tipsa om ett par ridhandskar som mamma köpte till mig för 2veckor sen ungefär som är varma!
På vintern brukar många ofta frysa om händerna när man rider. Jag hör till dessa personer som alltid fryser om händerna nästan jämt. Men med dessa vinter ridhandskar från Jacson så fryser jag inte! Även fast de är finger vantar. Utanpå är det mjukläder och inuti mysigt flece. Vinden drar inte igenom dem vilket är ett stort plus. Rör du lite på fingrarna hela tiden vilket du gör om du håller på i stallet och kanske lite när du rider så fryser man inte om fingrarna, i alla fall inte jag. Jag hissar verkligen dessa utsköna handskar! Plus att de är rätt snygga också!

Tummen upp för dessa!

Jag köpte dem i Candy's Ridshop (shoppen ute i stallet!) för ca 300kr på rea. Orginal pris runt 380kr :)


Kommentarer
Postat av: tilda

jag fryser typ ihjäl när jag har sånna vantar ;)

2010-12-22 @ 11:51:41
URL: http://matildamelkerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0