We are a masterpiece

Då var man äntligen hemma.
Gjorde inte något bra i skolan idag alls, kanske bara matte men då var det Irma som fick tänka och jag skriva haha. Vi slutade 12.00 så vi fick skjuts hem till stallet. Irma och jag red ut på Rudy och Komplett, tog lite bilder som Irma kanske lägger upp sen. Rudy gick helt okej idag, hon var lite okoncentrerad men man orkar inte hålla på och tjaffsa så mycket. Det är huuur mycket snö som helst här, helt otroligt. Ikväll ska jag inte göra ett skit! Tänkte på att städa mitt rum när jag var i stallet men nu när jag kom in i det så kände jag att det kan vänta tills på torsdag..! :)
Linaa

Kolla vem som satt i trappen och väntade på mig när jag kom hem! Min lille älskade Emmett :)

Som är brorsa till Irmas lille kisse Svarten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0