Who owns my heart?

Nu kom jag hem och jag är heelst slut. Kanske för att jag låg och läste hela natten men ändå! Skolan var rätt onödig... Skulle hällre stanna hemma men ja det kanske många vill? Det tog låång tid att åka till stallet för en buss stod tvärs över vägen i korsning när vi var halvvägs. Haha fy vad jag skrattade! Men vi fick vända där och åka en annan väg. Jag och Emma hade i alla fall kul i bilen så det var inte så farligt  När vi kom ut till stallet gick vi en en stund och sen ut för att fixa och sen rida. Idag travade jag på min lilla prinsessa och det var såå mysigt. Hon var lite bråkig på hemvägen men annars skötte hon sig bra. Är så sugen på att galoppera på henne men det får vänta tills på torsdag tror jag. Sen på Julafton ska jag och Irma ut och galoppera i snön!  Nejmen det var väl allt jag hade och berätta nu. Ska snart duscha och sen ska jag läsa lite favorit delar ur The Host. Jag har blivit helt saligt kär i boken.
Jag har inga nya bilder att dela med mig av för jag har slarvat bort min laddare till kameran.. :( Så det får bli lite gamla faoriter.

Snutte Robban! Bilden är snart 2år gammal. Men så underbar! :D
Linaa

Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

Vilken härlig bild! :D

2010-12-20 @ 21:14:54
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/
Postat av: Elinore - Dressyrblogg

härlig blogg :)

2010-12-20 @ 23:17:48
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0