Alla vi som älskar kylan!

Slänger på ett gosigt täcke, drar på sig tjockaste jackan och glöm inte vinter ridstövlarna med fårskinn inuti! Så här blev dagens ridning för mig & Sten idag då mörkret föll väldigt snabbt och jag  hade ingen lust alls. Red med Linis superfinis på volten BARBACKA, på Sten(!), hahahahha. Det var massa koner och bommar utlagda på volten så vi gjorde lite lyssnings-övningar, halter , igång-sättningar osv. Gick faktiskt väääldigt bra, känns Stabilt inför imorrn då de blir tävling på Botkyrka! Oj.. hade ajg glömt säga det? Jag & Lina drar ned till Botkyrka i världesn snyggaste Cheval släp imorrn, men då hänger även Irma som super rockNroll ledare för oss och ska hjälpa oss som bara rockare kan! Nu blir det att kolla klart på Idol sen lägga mig, ska gå upp runt 05.30 så att jag hinner med allt som jag vill ska göras.

Emmaa



Lina & RockingRudy



Emma & SuperStone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0