Älskade hostmedicin!

Just nu lever jag på Strepsils, Alvedon, Nässpray & Hostmedicin.. Visst låter det underbart? Hoppas verkligen ni är avundsjuka! Kände av det här redan i torsdags och så som jag trodde så vaknade jag Fredag morgon dundersjuk. Lördagen var bättre och jag kände mig helt okej fram mot kvällen då jag bestämde mig för att åka till Johanna. Söndagen var helt sjukt härlig och jag kände mig nästan helt återställd, bortsett från några host-attacker haha. Sen så ska jag självklart vakna upp idag med uppsvullna halsmandlar, hosta som jag vet inte vad och bara allmänt febrig. JAG VILL INTE! Vill verkligen inte vara sjuk, inte nu jag hinner bara inte.. Det här sabbar hela mi vecko-planering och för att inte tala om Stens! Men tror jag får ta och pallra mig iväg till stallet idag endå, så åker nog någon gång vid 14-tiden.. Har saknat hästisarna, inte varit där sen i Torsdags, det ger mig dåligt samvete..som f*n.. :(

Känner ni ibland att ni får dåligt samvete av att inte ha hunnit/kunnat vara i stallet som jag får?

Hoppas ni ahr det bättre än mig! Emmaa



Så här GRÅ känner jag mig för tillfället. usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0