Can't go further than this

Ligger på golvet och sover på vår lille kung Baltazar. Han är allt bra han! Snön hade stelnat rejält idag så det var abra is överallt, bokstavligen överallt. Försökte rida lite på volten men de blev mest att trava och försöka hålla igång med hjälp av volter , halter osv. Är helt slut i kroppen och mina halsmandlar har nyss svullnat upp.. JIPPI ROCKNROLLL.. NEJ! Så för mig blir det ingen skola imorgon ska vara hemma ( norrtälje ) och sova tills 10-tiden. Sen tar jag 11-bussen hem ! I helgen blir det att vara skötare för Irma, Mirah & Johanna som ska tävla finalen i lag hoppning div III. Nu jäädrar ska Grytaborna ta hem de här! Det var allt för mig, idag är ajg bara seg och trött.. sova klockan 22.00? ohja.

Emmaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0