Dagens

Hejhopp!! Nu ska jag allderes strax gå och lägga mig men tänkte skriva ett litet inlägg först. Idag red jag barbacka på Toppa för första gången!! det gick super hon var jätte duktig:) super ponny! Hon skötte sig i båda varven och jobbade på fint i traven, jag jobbade lite med galopp fattningar och det gick jätte bra, på slutet fattade om ävrn rätt i sitt svåra varv:) jag är jätte nöjd med henne.
imorgon blir det en ganska soft dag iskolan, dock ser jag inte fram emot datakunskapen vi ska nämlingen välja ett ämne för en power point redovisning och jag ha ingen aning vad jag ska välja:( men det löser sig nog:)
Nu ska jag snart gå och lägga så att jag årkar gå upp tidigt imorgon..


Länge leve kung Baltazar den tjocke!
Irma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0