Dagens ridpass

Hallå i stugan!! idag var det en riktigt seg dag i stallet fick inte ricktigt gjort de som jag ville göra men jag har ridit Garlic och Toppa och fixat Kompletts box så att hon kan börja gå in på nätterna, i morgon är det dags att ge henne en extrem makeover.
På Gallan red jag ut  en sväng i skogen och tränade lite kontition. Det var tänkt att jag skulle rida med mirah men hon var så seg så efter att ha väntat på henne i över en timme red jag ut själv istället. Garlic skötte sig som vanligt, han var väldigt pigg men han blir bara roligare att rida då!!
Lina och jag hade tänkt rida gillviken-rundan och sen på volten på Toppa och Rudy men istället så blev det gillviken-rundan och en sväng i skogen. Vi passade också på atthoppa lite diken och stockar i skogen som vi inte hade sätt förut, ska ta och rida Garlic där nån dag han kommer tycka att det är super kul!!



Irma

Kommentarer
Postat av: Emremaria

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-24 @ 08:58:31
URL: http://emremaria.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0