Dagens

Siktkul när man precis har skrivit ett långt inlägg och sen börjar datorn lagga! men jag börjar om igen. Idag kom vi tillbaka hem igen med tre bussen och sen dess har vi varit i stallet. Jag (Irma) har bara ridit en kort runda på Garlic, han var lite varm och svullen i ett ben så det blev bara skritt idag, jag hade tänk linda honom med Back on Track över natten så hoppas jag att det har gått över tills imorgon. Jag hade tänkt rida Komplett men den som släppte ut i morse tog av henne grimman så nu går hon inte att fånga, det var bara att skita i det och gå in istället. Det hade varit bra om jag hade hunnit rida henne idag eftersom jag ska vara borta mycke i helgen, jag har bestämt mig för att följa med emma och lina imorgon eftersom Mirah inte ska tävla och på Söndag ska jag till min syster och sen ska jag sova hos Lina men det löser sig nog.
Ha det bra!


Irma


Tittade igenom min dator och hittade den här underbara bilden på min älskade ponny Darwin, vill ha tillbaka!!! den ponnyn är tilloch med bättre än Komplett


Kommentarer
Postat av: Amanda

jätte fin ponny, glömde säga hejdå idag :(

2010-11-05 @ 22:07:43
URL: http://donnaojag.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0