Har vi flyttat till nordpolen?

Så känns det just nu , iallafall här i Gryta! Det blåser som sjutton ute och snön bara vräker ned, när jag gick ned med Sten tillvolten fick jag snö upp till knäna vid vissa ställen! Idag har hovslagaren varit här ute och Sten har blivit nyskodd , denna gång fick han äntligen skor med broddhål i! Irma visade mig hur jag skulle brodda honom , hihi första gången för mig..jag vet, hahahah..., men iallafall! Efter hon visat och instruerat mig så broddade jag båda framhovarna med 4 i vaje! Vi brukar bara brodda framhovarna för att de inte ska råka sparka någon i hagen eller  att något liknande skulle hända. ( Men när vi rider broddar vi bak med, trus us ;) ) . Släppte lös Sten på volten i snöstormen och han for runt som en galning, idag var verkligen som jag skulle filmat honom! Superkul att se honom njuta och tycka det är roligt att springa lös som en tok ! 

Imorgon ska jag upp tidigt och rida sedan dra mig hemåt igen,om bussarna nnär snökaoset har kommit igång.. PÅ RIKTIGT!

Emma


Kommentarer
Postat av: Karro

sv, tack! japp de är den, en LC eller en LC+a, lite osäker :)

2010-11-24 @ 20:29:43
URL: http://stockholmsponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0