hemma...

Godmorgon!
Idag blev jag hemma från skolan då jag inte somnade förens halv 4 i natt och mår illa.. Sisådär jobbigt.. Får se hur det blir under dagen om jag kan äta eller något. Ska alldeles snart ta fram mina skolaböcker och jobba på i dem så jag inte kommer allt för mycket efter. Det blir en sådan tråkig dag här hemma helt enkelt så får jag hoppas på att jag kan komma iväg till skolan i morgon. Hoppas på att mamma kommer hem i någolunda tid så jag kan åka ut till stallet senare i alla fall.
Kram Lina
Updtate:

Titta på min lile snutte ponny va FINT hon hoppar här.. åååh sööötaste bästa Rudy

Kommentarer
Postat av: Hallvardlinda

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-25 @ 08:43:25
URL: http://hallvardlinda.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0