hemma

Nu är jag hemma och inne från stallet. Jag red bara Toppa idag och det gick superbra! det känns som om hennes trotts period börjar gå över och det passar ju jättebra eftersom det är dags för hennes första tävling nästa helg! Vi ska tävla LD och jag ska även ta med Garlic och tävla LB och LA. Det ska bli superkul det var länge sen jag tävlade nu men först sk jag tävla på söndag då är det nämligen dags för finalen i Div 3 på häst där jag tävlar min mammas häst intruz.



Irma


Top Model w



Emma och Toppa



Mirah och Intruz på hoppträning, han är stor hela 180 cm!!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

så fina bilder :D

Ha en toppen start på fredagen & helgen imorgon, god natt!

2010-11-11 @ 23:56:26
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0