Idag är jag prosit

Hallå!! det är en snorig Irma som skriver... Jag har varit hemma från skolan de senatse dagarna eftersom jag är sjuuk, det suger!! har legat i soffan hela dagarna och snytit mig varanan minut, för mycke information?? haha jag hatar när folk snyter sig det är det värsta ljudet som finns! Cliniceni måndags var super! jag fick lite tips på hur jag ska träna framförallt Toppa och alla ryttarna som vi såg red jätte fint! jag kännde igen några av sakerna de gjorde från både Anna-Karin träningar och framförallt Filp träningarna! Han är verknligen super vi i gryta längtar till han kommer till sverigen nästa gång!
Senare idag hade jag tänkt palla mig ut i stallet för att rida, mamma kanske kan köra mig och Mirah till ridhuset så jag hinner hoppa Toppa innan tävlingen på söndag, jag är jätte taggad på att tävla henne för första gången!! Måste bara bli frisk först!! ha det bäst!!!


Irma


Sitter och skriver på våran stora dator på nedervåningen där jag hittade massa gamla bilder!!

Toppa förra sommaren


Cormack


Lina och rudy



Känner ni igen sten?! en bild från förra hösten


Mirah och garlic rider ärvarv efter en vinst på Skånsta



Aparche på KM förra året




Söta Maya och fina Miami wice


Salme på KM förra året


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är alla dina ponnyer :)?

2010-11-21 @ 00:57:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0