jag rimmar på..

Idag är jag på sånt dåligt humör! Orkar inte göra något över huvudtaget. Nu ska jag igentligen sitta och göra mina läxor men orkar jag det? Nej fyyy vad jag är osugen på det just nu. Ridningen gick inget bra, det var jätte hårt på volten så jag red ner på en äng, där var det mööörkt men kunde rida i alla fall. Hon lyssnade inte för ett öre och var bara allmänt dryg. Ston ibland alltså.. Ja jag har inte så mycket att berätta.. Ursäktar mitt hemska humör idag men ibland är det så. Nu ska jag in och kolla lite bilder från Breaking Dawn inspelningarna och då kanske jag blir lite gladare.

Italien, där var jag som lyckligast. För där var alltid helt jävla perfekt.

bästa veckan i mitt liv. med världens bästa klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0