Lång torsdag

Nu har jag ätit middag, kollat på Bones och nu är det bara engelskan som måste göras och sen sova! Egentligen så vill jag duscha.. Men det hinner jag inte idag då.. Skolan idag var seg och jobbig. Torsdagar hör inte till mina eller Irmas favorit dagar. Men dagen blev ändå så sjukt bra när jag såg att Bill Condon som regisserar Breaking Dawn släppte en bild från Breaking Dawn..På Bellas hand och vänta på det.... FJÄDRAR!! Ni som har läst BD vet vad jag snackar om. jag menar det var galet, stod och skrek och hoppade. Underbart! Vi kom ut till Gryta runt halv 7 efter lite omstädnigheter och ute i stallet var vi runt 19:25.. Idag red jag barbacka som vanligt nu för tiden. Hon lyssnade super super i skritt och traven. Var lite lojj i galoppen. När Irma gick upp med Toppa och vi var kvar ensamma på volten blev hon stark och väldigt framåt! Kul men lite jobbigt eftersom hon drar lite grann. När jag hade ridit, fixade jag i stallet en stund och plockade i mitt skåp. Får fortsätta i helgen då jag kan fixa lite lådor och sånt. Nejmen nu måste jag göra engelska läxan.. På tok för sent!

Jag menar, underbar bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0