Lina hissar och dissar!


Idag hissar jag, TORVMIX! Det är så grymt grymt bra! Vi började använda det i boxarna denna vecka eftersom vintern närmar sig och eftersom vanligt torv fryser så går det knappt att använda men torvmixen är mycket bättre. Dessutom ser det frächare ut. Jag gillar det verkligen!!

Hissar även idag något som inte har ett dugg med hästar att göra, snygga tatueringar. Fick bara det upplploppat i hjärnan så tänkte att då kan jag väl skriva om det? Eller vad tycker ni? Är det snyggt med tatueringar?? Jag tycker det är sjukt snyggt om de är lagom stora. Själv har jag funderat på en tatuering ett tag men vet inte om jag vågar.. I så fall skulle det vara så här..

 












Jag dissar is och frusen volt! Eftersom vi inte har ridhus än så är det volten som blir vårat offer denna kalla dag. Snö och is var det idag, inte super hårt men det var halt, för min del gör det inte jäätte mycket men ändå så är det så himla jobbigt! Jag har aldrig riktigt varit ett fan av vinter. Tycker inte om kyla eller snö så förstår inte riktigt vad jag gör i detta avlånga land.. Ajja, nej men snö och is som fryser=dåligt!

Håller ni med mig på någon höger eller vänster?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0