Lista

01 - Presentera mig själv
02 - Mina första kärlek
03 - Mina föräldrar
04 - Det här åt jag idag
05 - Vad är kärlek?
06 - Min dag
07 - Min bästa vän
08 - Ett ögonblick
09 - Min tro
10 - Det här hade jag på mig idag
11 - Mina syskon
12 - I min handväska
13 - Den här veckan
14 - Vad hade jag på mig idag?
15 - Mina drömmar
16 - Min första kyss
17 - Mitt favorit minne
18 - Min favorit födelsedag
19 - Detta ångrar jag
20 - Den här månaden
21 - Ett annat ögonblick
22 - Det här upprör mig
23 - Det här får mig att må bättre
24 - Det här får mig att gråta
25 - En första
26 - Mina rädslor
27 - Min favorit plats
28 - Det här saknar jag
29 - Mina ambitioner
30 - Ett sista ögonblick

Jag tänker följa denna lista i 30 dagar framöver. Tänkte att ni läsare ska få lära känna mig(Lina) mer utanför häst världen. Då jag har redan som 16åring hunnit vara med om det ena och det andra.. Tar själv på mig en utmaning som nog får mig själv att tänka och fundera på vad precis jag igentligen varit med om i denna värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0