Lördagen.

Nu hinner jag skriva lite. Dagen började inne i Norrtälje i några timmar, fixade med saker åt mig bror med mamma och han och mamma köpte lite lådor till mitt skåp i stallet. Åkte sedan ut och red och det var super mysigt. Lite kallt menmen. När jag skulle hämta henne stod alla hästar nere vid grinden och åt men Rudy stod 50meter bort helt ensam.. Hahaha, jag skrattade lite åt henne. Hon såg verkligen mobbad ut, min lille sötnos! Red i alla fall ut i en av hagarna och hon var verkligen på hugget. Reste sig lite grann och höll på.. Så himla söt är hon när hon blir lite små sur och håller på sådär. Men hon fick springa av sig ordentligt och i morgon ska jag rida ner mot bron tror jag och rida lite på åkern där nere och i galoppbacken! Hemma sne har vi julfixat lite och bakat lussebullar, lyssnat på Muse och haft det bra. I kväll ska familjen även gå och se den senaste Harry Potter filmen. Det ska bli super kul!

Jag menar är hon mobbad? Fast nej, det är ju hon som mobbar..

Söt och höig är hon ändå!

Praktiska lådor!

Lite sånt fick jag fixat idag. Nu börjar det hoppning på TV meen jag måste duscha!

Rudys låt, min älskade fina bästa ponni.


Kommentarer
Postat av: Goransine

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2012-06-11 @ 12:50:00
URL: http://goransine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0