Lugn dag, för alla?

Idag tog både Sten & Jag en vilodag, så ingen träning för varken han eller mig! Och som jag ser det har alla tre av oss GrytaGirls vilat idag, kanske helt utmattade efter igår? Nej men vem vet! Just nu har jag precis kommit ur duschen och ska lägga mig och kolla på vem kan slå filip & fredrik, gud så kul det är! Hoppas att de får en utmaning ikväll och inga mesar haha! Vi Gryta Girls borde var med i det och äga ut allt och alla.. eller? Sen ikväll får vi inte glömma EMA 2010 på Mtv, heja heja heja! masssor med pussar till de bästa jag vet, Gryta Girlsen.

 

Emmaa



The best thing that ever could happen to me , is you.

 - Heartbeats Radio Edit -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0