Nån som gillar köttfärslimpa? inte jag!

Hallå i stugan! Irma här! Nu sitter jag ner i vårat kök och kockar lite ägg, jag har inte ätit så mycket idag så jag är jätte hungrig. Toppa gick verkligen super att rida idag! Hon blir bättre och bättre för varje dag som går. Jag red henne på volten och jobbade lite med att få henne att "spåra", hon skjuter ut bogen lite i traven så jag jobbar med att trycka in den och samtidigt ställa henne lite inåt , vilket hon tycker är jätte jobbigt. Hon var väldigt pigg och positiv idag vilket alltid är roligt! Det blev ingen mer ridning en så idag så får ta tag i Komplett i morgon igen. Jag ska gå ut och fodra lite senare i kväll men först blir det te och en ägg-macka till ett Glee avsnitt.
Irma


En söt bild på Garlic som jag och Emma tog igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0