På bra humör!

Vi GrytaGirls har nog inte berättat om hur totalt besatta vi är av Olle Hedberg som är med i Idol detta år? Haha men nu är det så att det är vi haha. Ni skulle bara höra våra konversationer.. Han tog mig(Lina) med storm när han sjön The Scientist i slut audtion. Hans absolut bästa framträdande enligt mig, eller ja Your Song som han sjöng i kväll kan också mätas med det men ändå. Han är så himla grym!
Så där ni fick jag skriva av mig om det hah! Idag slutade vi klockan 12.00 som Irma kanske har skrivit. Red ut tillsammans på henne först med Rudy. Hon red en snabbis på Garlic och jag stannade kvar nere på ängen med Rudy. Hon var inte lite pigg då alltså. Stegrade lite smått hoppade upp i luften och stuttsade lite. Så himla roligt! Tog sedan ut Emmas ponny Sten tillsammans med Irma och Toppa. Sten hade dagen innan bockat lite för mycket så Emma flög av vilket hon inte har skrivit något om?? hehe. Han bockade lite grann med mig också. Jag tyckte det itne kändes så högt men Irma sa att han bockade rätt rejält. Ni kanske redan läst min kommentar som Irma skrev? ''Fan vad han ska bocka då''. Irma tyckte jag i alla fall kunde lossas att vara lite rädd, men jag tyckte inte det där var direkt läskigt eftersom läget var under kontroll. Ruulig ponny det där! Nu senare i kväll funderar jag på om jag faktiskt ska ta och kolla på The Twilight Saga: New Moon. För i natt är det precis 1år sedan jag såg den för första gången, midnatssvisningen med en av mina bästa vänner som jag inte träffat på hur länge som helst:( Tiden var underbar då..
Pussar från Lina

Så där såg det ut där jag red idag ungefär :)


Pigg ponny! :)
Och innan ni kommenterar massa skit om pessoa så rider jag ändast med det när jag rider ut för hon blir så stark och ibland när jag nöter lite dressyr. Annars är det vanligt tränsbätt som gäller. Hon går bra på pessoa ute för då slipper jag tappa kontrollen totalt och att hon sticker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0