På G just nu!

Kom nyss upp ur ett långt varmt bad i hopp om att väcka min fötter till liv igen! Gissa varför? Jo idag har jag varit på vandring med skolan, vi har gått hela roslagsleden som slutade med att den var 15 kilometer lång, förstår ni att jag har gått 1.5 mil ?!?!?! Det gör inte jag , haha! Men nu är jag helt slut i mina ben och håller på att fixa två filmer som jag gärna skulle vilja se. Hittade filmerna på den här bloggen och de verkar vara sånna där mysigt-töntiga häst filmer, Sååå Emma-style haha! Idag blir det inget stall för mig, Imorrn ska jag vara i brommaplan vid 09.30 så hinner tyvärr inte. Funderar på att ringa Johanna och åka över till henne ikväll.. men orkar jag verkligen det? får se lite nu ska jag lägga mig och kolla på 2 härligahästfilmer!

Emmaa  


          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0