Parodi hit och dit!

Från hästar till något som absolut inte alls har med hästar att göra...
Jag antar att många/de flesta vet vad Twilight rä för något? Jag(Lina) är om ni inte redan hört det total besatt av böckerna och filmerna. Någon av er kanske även har hört talats om The Hillywood show som gör parodier av lite allt möjligt, men deras största genombrott fick de när de gjorde en parodi  av Twilight. Nu har jag äntligen hittat deras parodi av Eclipse som släpptes i går som jag kan se. Fy tusan va dessa människor är tallangfulla. Så galet sjukt roligt är den också. Innan ni ser Eclipse parodin kanske ni ska spana in Twilight och New Moon så ni fattar upplägget! ;)

Sånt här kan jag sitta och skratta åt hur länge som helst!
Nu ska jag slå på Vampire Diaries hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0