Så mycket bättre!

Det är skönt att komma hem någolunda tidigt ibland! Skolan idag flöt på rätt snabbt. Kan inte direkt säga att jag gjort speciellt mycket idag. Menmen sånna dagar har man ju också ibland. Fick sedan skjuts ut till stallet av min snälla mamma. Hon mockade och fixade höpåsar åt mig när jag var ute och red. Idag var hon faktiskt rätt duktig. Red barbacka, jag älskar verkligen att göra det! Hon lyssnade fint och gick rätt bra. När jag skrittade hem pratade jag med Matilda. Nu har jag precis ätit middag och ska nog sätta mig och göra lite läxor om en stund. Ha det bra!

Bild som ja hittade här i arkivet på bloggen. Söööt min ponny är :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

så fin och söt :D

2010-11-19 @ 14:03:23
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0