Sadel problem!

Min tränare sade för ett tag sedan att sadeln jag har glappar i bakkant och inte ligger bra på Sten. Så nu ska jag köpa 2st nya, en hopp & en dressyr! Frågan är bara vad jag ska göra med min gamla sadel. Ska jag sälja den? Byta in den mot en ny? Lämna in den till t.ex mustang och få den såld? och om jag skulle sälja den hur myscket borde jag lägga ut den för?.. alltid lika svårt med sadlar tycker jag, men för mig blir det nog att åka ut till Mustang i Täby och prova ut en ny ordentlig sadel! Först och främst hopp!

 



Min nuvarande sadel: Henri De Rivel flatback 17" hoppsadel med normalbom
Älskar verkligen den här sadeln! har haft den ett par år och det är den absolut skönaste sadel jag haft, någonsin!
Så vad kan denna vara värd om jag skulle sälja den? kan tippa på att den är 5-6år gammal och i fint skick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0